THL ÄR IGÅNG!!!

Första omgångarna har spelats, det var riktigt kul att komma igång igen tyckte nog dom flesta. Jag tror att alla tycker det är kul men gårdagen var lite slitsam för dom flesta, alla var rätt trötta.

GLÖM INTE ATT KOMMENTERA BOYS!!!!

Nu ett liten meddelande, Vi som nu spelar THL tycker det är riktigt dåligt utav två grabbar som säger dagen innan vi ska spela första omgången att dom hoppar av THL. Kom igen grabbar, morsan tillåter inte mig att spela, jag har ingen lust att spela jag är för otaggad. Vad är det för bortförklaringar? När vi frågade om ni skulle ha varit med ni kunde väl ha sagt det då redan att ni får psykbryt eller ni inte har lust. Nej det där är ingen schysst stil!

Första frågan är, varför vill man inte umgås med kompisar och spela tv-spel och bara ha det kul.
Andra frågan, varför kommer man dagen innan vi ska spela när alla har vetat om att vi skulle ha spelat just idag.


Namn:
Glöm inte bort mig
Mejladress: (endast jag får se)

Har du en blogg?

Dina kommentarer:

Trackback
RSS 2.0